Дослідження у навчальних проектах
Тема:
Формулювання навчальних цілей, що базуються на державних
освітніх
стандартах та навичках мислення вищих рівнів та навичках
21
століття. Основні запитання теми, що сприяють розвитку навчанню
учнів.
Основна діяльність:
У цьому модулі учасники:
•
Обговорять навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів;
•
З’ясують вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм; Скопіюйте та вставте у свій План вивчення теми якомога більше вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм, які стосуються вашої теми.
•
Сформулюють навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
•
Обговорять і сформулюють Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів;
•
Сформулюють завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності;
•
Створять текстовий документ із формами;
•
Створять електронну таблицю з даними та відповідною діаграмою про результати опитування щодо обраної теми;
Тематичні запитання модуля
•
Як дослідницькі навчальні проекти допоможуть розвивати моїм учням навички, необхідні у 21 столітті та навички мислення вищих рівнів?
•
Як Основні запитання підтримують навчання і розвиток учнів у
проектній діяльності?
Програмні засоби
•
Програми для роботи з текстовими документами
•
Програма для роботи з електронними таблицями
Ресурси
•
Навички 21 століття
•
Форма для оцінювання обраних стандартів, програм та сформульованих навчальних цілей
•
Приклади навчальних цілей
•
Приклади Основних запитань
•
Поради щодо складання запитань до навчального проекту
•
Складання Основних запитань для вашої навчальної теми
•
Список запитань
•
Узагальнення та слова для формулювання Основних запитань проекту
•
Форма оцінювання Основних запитань навчального проекту
•
Навчальна дослідницька діяльність
•
Наукове та навчальне дослідження. Приклади навчальних досліджень
•
Дієслова. Сприяння розвитку навичок мислення
•
Учнівські завдання (за Блумом та Гарднером)
•
Стратегії проти плагіату дослідницьких робіт
•
Умови, за яких використання методу проектів буде ефективним (контрольний список)
•
Схема розробки навчальної теми
1. Завантажте веб-сторінку www.mon.gov.ua, де розміщені українські державні освітні стандарти з відповідної вашій темі освітньої галузі та навчальні програми. У Стандартах знайдіть потрібну освітню галузь.
2. Перегляньте та обговоріть презентацію про Ключові Тематичні та Змістові запитання, що зберігаються в папці Основні запитання розділу Ресурси:
3. Прогляньте документи, що знаходяться в розділі Ресурси у
папці Оцінювання/Оцінювання матеріалів курсу та Основні запитання:
Форма оцінювання Основних запитань навчального проекту
4. Сформулюйте і запишіть дослідницьке проектне завдання або
декілька подібних завдань для всіх малих груп з теми, яку ви
розробляєте для створення Портфоліо
декілька подібних завдань для всіх малих груп з теми, яку ви
розробляєте для створення Портфоліо
3. Ознайомтеся з документами (про об’єднання учнів в малі групи
розділу Ресурси/Фасилітація/Організаційні матеріали), обміркуйте та запишіть
Використання математики та електронних таблиць у проектній
дослідницькій діяльності
Крок 1. Ознайомлення з використанням математики для проектної діяльності учнів
1. Перегляньте документи з папки Дидактичні та методичні
матеріали/Приклади з використанням математики розділу Ресурси.
Математика сприяє розвитку логічного та аналітичного мислення, що має використовуватись у навчанні. Математику можна використати для того, щоб сприяти розвитку мислення учнів:
•
при формулюванні завдань
•
при збиранні, організації, структуруванні та демонстрації даних, використовуючи таблиці та діаграми
•
для аналізу даних
•
при розробці та оцінюванні впливів та прогнозуванні
•
для аналізу циклів та змін
•
використовуючи вимірювання, шкали, ранжування, пропорції
•
використовуючи статистичні вимірювання та аналіз трендів
•
використовуючи теорію ймовірностей
•
коли учні роблять обґрунтовані наближені обчислення
•
для розуміння моделей, математичних залежностей, функцій
•
для вирішення проблем із залученням відсотків та темпів зростання (швидкості, прискорення, густини тощо)
•
використовуючи моделювання та проектування для представлення та розуміння взаємозв’язків
•
при розробці бюджетів, фінансових розрахунків та аналізу ринкових процесів
•
використовуючи геометрію, фрактали, симетрію
•
при доведенні на основі аргументів
•
аналізуючи характеристики
•
при використанні візуалізації та просторових побудов
• при використанні графічних даних для подання результатів мислення
2. Запишіть, як ви можете використати математику при розробці та створенні учнями проектів у вашому класі
1. Складіть опитувальник, який могли б скласти учні, які проводять дослідження в своєму проекті і досліджують суспільну думку щодо
теми проекту. Опитувальник має складатися з принаймні трьох запитань різних типів:
•
відкритого запитання, що передбачає розгорнуту відповідь;
•
запитання, що передбачає вибір однієї відповіді з декількох запропонованих (після запитання наведіть всі можливі відповіді і позначте правильну);
•
запитання, що передбачає вибір декількох відповідей з переліку запропонованих (після запитання наведіть всі можливі відповіді і позначте всі правильні).
1. Знайдіть розділ Діяльність учнів і опишіть у ньому:
• як учні отримують завдання на виконання проектів;
• як відбувається об’єднання учнів у малі групи (вкажіть кількість учнів у групі, які ролі вони виконують);
• які дослідження роблять учні в малих групах.
Рефлексія
Зробіть запис у блозі під заголовком Модуль 3. Рефлексія.
Почніть перше речення, наприклад, так:
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
3. Оцініть, наскільки матеріал, викладений в цьому модулі, може
допомогти вам планувати та створювати проекти:
• Як дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням
навчатися згідно вимог навчальних програм та розвинути
навички 21 століття?
Як я можу використовувати дослідницькі проекти для покращення навчального процесу?
4. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали у цьому модулі, вплинуть на ваше викладання та навчання учнів. Перш ніж записати свої ідеї в блозі, занотуйте висновки, ключові ідеї, запитання та те, що вас турбує або цікавить, нижче.
Немає коментарів:
Дописати коментар