Навчаємося з ІКТ

                                                                                                                                                                    Нові горизонти ІКТ в освіті                          
http://10.iteach.com.ua/page/18
                   
Методичний портал, ІТ-освіта
http://itosvita.ucoz.ua/

http://metodportal.com/

http://itosvita.ucoz.ua/publ/0-2


Такий відеоурок, як пропонується для зразка (7 клас ), зручно створювати також з використанням програмного забезпечення для сенсорної дошки. Наприклад, для InterWrite.




Moodle
  1. Система управления обучением Moodle
  2. Установка Moodle на Windows
  3. Как конвертировать курс Moodle 1.9 в 2.0
  4. Как работать с формулами в Moodle
  5. Редактор формул DragMath для Moodle
  6. Американские студенты воспели Moodle
  7. Видеоуроки по Moodle
  8. Moodle в СмолГУ
  9. Работа с группами в курсе Moodle
  10. Как вычислить результат курса в Moodle
  11. Оценивание результатов курса Moodle
  12. Встраиваем в Moodle видео с YouTube
  13. Тесты в Moodle. Типы вопросов
  14. Вычисляемые вопросы в тестах Moodle
  15. Тесты в Moodle. Создание и настройки теста
  16. Тесты в Moodle. Содержимое теста
  17. Резервное копирование курса в Moodle
  18. Восстановление курса в Moodle
  19. Импорт элементов курса Moodle
  20. Элементы курса Moodle
  21. Локальная установка Moodle на Windows (новая версия)
  22. Как использовать опрос в Moodle
  23. Что нового в Moodle 2.3
  24. Новые функции Moodle 2.3
  25. Заметки в Moodle

Ресурсы по Moodle



  1. Сайт LMS Moodle –http://moodle.org.
  2. Документация по системе Moodle на русском.
  3. Форум о LMS Moodle на сайте сообщества e-Learning PRO .
  4. Сообщество преподавателей, использующих ИКТ и СДО Moodle.
  5. MOODLE-BASIC. ОСНОВЫ РАБОТЫ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ СИСТЕМЕ ЦДО МГУ 
  6. Много полезных советов в блоге учителя Ольги Пивненко
  7. Справочные статьи по Moodle
  8. Краткий курс по Moodle на сайте UzTest 
  9. Moodlenews.com (на англ.языке)
  10. MOODLE. Виртуальная обучающая среда
  11. Сетевое образовательное сообщество Moodle Et Cetera
  12. Книга Андреев А.В., Андреева С.В, Доценко И.Б. Практика электронного обучения с использованием Moodle (pdf)     




Одним із важливих завдань сучасної освіти є формування у фахівців, зокрема вчителів математики, такої компетентності як уміння вчитися. Для цього у майбутнього вчителя необхідно формувати уміння як самостійно здобувати нові знання, так і підвищувати рівень уже набутих знань, умінь і навичок. Оскільки інновації у педагогічних технологіях тісно пов’язані з інноваціями в галузі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), то сучасний студент / вчитель має бути обізнаним у питаннях раціонального використання ІКТ у професійній діяльності. Формування компетентності «уміння вчитися» тісно пов’язане з розвитком у студента організаційних здібностей, самостійності та пізнавальної самостійності, активності, мобільності, творчого підходу.

Використання у підготовці майбутніх вчителів математики електронних навчальних курсів (ЕНК), розроблених на платформі Moodle, дає змогу забезпечити студентів новітніми ресурсами, організовувати їх самостійну роботу та управляти нею. Нами розробляються і використовуються у навчанні такі ЕНК як «Інформаційно-комунікаційні засоби навчання (ІКЗН) математики», «Теорія ймовірностей і математична статистика», «Математичний аналіз», «Методика навчання математики» (загальна методика) (URL-адреса http://kdpu.edu.ua/ moodle). Для підготовки ресурсів, елементів курсів залучаємо студентів. В курсі «ІКЗН» (6-й семестр) передбачено виконання окремих лабораторних робіт з метою навчити студентів використовувати Moodle для створення власних електронних курсів, спрямованих на організацію самостійної роботи учнів. 





Крім того, розробляємо ЕНК і за допомогою студентів під час вивчення курсу «ІКЗН математики», у ході обчислювального практикуму, під час виконання курсових, кваліфікаційних та магістерських робіт для школярів. У найбільшій готовності створені курси з геометрії для 7, 8, 9 класів. 
Долучаючись до розробки нових курсів, студенти формують методичні компетентності до використання ІКТ у навчанні майбутніх учнів.

З інструментів найчастіше використовуємо лекції, завдання (надсилання відповіді файлом, відповідь у режимі online), тести, форуми, анкети, словники, wiki-сторінки для створення колективних документів. Розширюється арсенал засобів, форм і методів взаємодії учасників навчального процесу. Для розробки навчальних тестів студентами використовуємо як шаблон для створення тестів, щоб потім імпортувати питання у певні категорії питань, так і програмне забезпечення Hot Potatoes

Студенти позитивно оцінюють використання ЕНК для організації самостійної роботи.        



Доцільно запропонувати учням створити малюнок для писанки з використанням Gran-2D




Щоб переглянути файл, потрібно відкрити його за допомогою програми Gran-2D


Навчання математики в основній школі передбачає передусім формування предметної математичної компетентності, сутнісний опис якої подано у розділі «Державні вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів» цієї програми.  
Крім того, воно має зробити певний внесок у формування окремих ключових (більш загальних, що виходять за межі одного предмета) компетентностей, зокрема загальнонавчальної (уміння вчитися), комунікативної (здатності грамотно формулювати і висловлювати судження), загальнокультурної та інших.  
Формування зазначених компетентностей підпорядковується реалізації загальних завдань шкільної математичної освіти, що здійснюється на всіх ступенях школи. До них належать:

  • формування здатності логічно обґрунтовувати та доводити математичні твердження;
  • виокремлювати головне, аналізувати, робити висновки,  
  • формування здатностіоцінювати правильність і раціональність розв’язування математичних задач, обґрунтовувати твердження, приймати рішення;
  •    забезпечення оволодіння учнями мовою геометрії, розвиток їх просторових уявлень і уяви, умінь виконувати геометричні побудови за допомогою геометричних інструментів (лінійки з поділками, транспортира, косинця, циркуля і лінійки);  

  • Властивості геометричних фігур спочатку обґрунтовуються дослідно-індуктивно, потім застосовуються в конкретних ситуаціях, що сприяє виробленню в учнів умінь доказово міркувати. 
 (З навчальної програми для учнів 5 — 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів)

Пропонуємо Вашій увазі два відеофрагменти, у яких аналізуються помилки у виконаних побудовах до задач на доведення. Малюнки виконувалися за допомогою динамічної геометрії Gran-2D. Потрібно пам'ятати, що динамічну геометрію доцільно використовувати з метою, щоб учні могли
  •  на основі результатів обчислювального експерименту висувати гіпотези, "формулювати" теореми. Тобто були спостережливими, навчалися підсумовувати і узагальнювати;
  • спочатку властивості фігур  обґрунтовувати дослідно-індуктивно;
  • самостійно відкривати нові знання;
  • ставати компетентнісними особистостями. 
 Відеофрагменти записані з використанням програмного забезпечення для мультимедійної дошки InterWrite.
 Задача на доведення 1



Задача на доведення 2 

Відеофрагмент про створення  записів.





                                                                                                                      

Немає коментарів:

Дописати коментар