Нові горизонти ІКТ в освіті
http://10.iteach.com.ua/page/18
Методичний портал, ІТ-освіта
http://itosvita.ucoz.ua/
http://metodportal.com/
http://itosvita.ucoz.ua/publ/0-2
Такий відеоурок, як пропонується для зразка (7 клас ), зручно створювати також з використанням програмного забезпечення для сенсорної дошки. Наприклад, для InterWrite.
Ресурсы по Moodle
http://10.iteach.com.ua/page/18
Методичний портал, ІТ-освіта
http://itosvita.ucoz.ua/
http://metodportal.com/
http://itosvita.ucoz.ua/publ/0-2
Такий відеоурок, як пропонується для зразка (7 клас ), зручно створювати також з використанням програмного забезпечення для сенсорної дошки. Наприклад, для InterWrite.
Moodle
- Система управления обучением Moodle
- Установка Moodle на Windows
- Как конвертировать курс Moodle 1.9 в 2.0
- Как работать с формулами в Moodle
- Редактор формул DragMath для Moodle
- Американские студенты воспели Moodle
- Видеоуроки по Moodle
- Moodle в СмолГУ
- Работа с группами в курсе Moodle
- Как вычислить результат курса в Moodle
- Оценивание результатов курса Moodle
- Встраиваем в Moodle видео с YouTube
- Тесты в Moodle. Типы вопросов
- Вычисляемые вопросы в тестах Moodle
- Тесты в Moodle. Создание и настройки теста
- Тесты в Moodle. Содержимое теста
- Резервное копирование курса в Moodle
- Восстановление курса в Moodle
- Импорт элементов курса Moodle
- Элементы курса Moodle
- Локальная установка Moodle на Windows (новая версия)
- Как использовать опрос в Moodle
- Что нового в Moodle 2.3
- Новые функции Moodle 2.3
- Заметки в Moodle
Ресурсы по Moodle
- Сайт LMS Moodle –http://moodle.org.
- Документация по системе Moodle на русском.
- Форум о LMS Moodle на сайте сообщества e-Learning PRO .
- Сообщество преподавателей, использующих ИКТ и СДО Moodle.
- MOODLE-BASIC. ОСНОВЫ РАБОТЫ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ СИСТЕМЕ ЦДО МГУ
- Много полезных советов в блоге учителя Ольги Пивненко
- Справочные статьи по Moodle
- Краткий курс по Moodle на сайте UzTest
- Moodlenews.com (на англ.языке)
- MOODLE. Виртуальная обучающая среда.
- Сетевое образовательное сообщество Moodle Et Cetera
- Книга Андреев А.В., Андреева С.В, Доценко И.Б. Практика электронного обучения с использованием Moodle (pdf)
-
Блоги, которые постоянно читает Анна Самарина
Одним із важливих завдань сучасної освіти є формування у фахівців, зокрема вчителів математики, такої компетентності як уміння вчитися. Для цього у майбутнього вчителя необхідно формувати уміння як самостійно здобувати нові знання, так і підвищувати рівень уже набутих знань, умінь і навичок. Оскільки інновації у педагогічних технологіях тісно пов’язані з інноваціями в галузі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), то сучасний студент / вчитель має бути обізнаним у питаннях раціонального використання ІКТ у професійній діяльності. Формування компетентності «уміння вчитися» тісно пов’язане з розвитком у студента організаційних здібностей, самостійності та пізнавальної самостійності, активності, мобільності, творчого підходу.
Використання у підготовці майбутніх вчителів математики електронних навчальних курсів (ЕНК), розроблених на платформі Moodle, дає змогу забезпечити студентів новітніми ресурсами, організовувати їх самостійну роботу та управляти нею. Нами розробляються і використовуються у навчанні такі ЕНК як «Інформаційно-комунікаційні засоби навчання (ІКЗН) математики», «Теорія ймовірностей і математична статистика», «Математичний аналіз», «Методика навчання математики» (загальна методика) (URL-адреса http://kdpu.edu.ua/ moodle). Для підготовки ресурсів, елементів курсів залучаємо студентів. В курсі «ІКЗН» (6-й семестр) передбачено виконання окремих лабораторних робіт з метою навчити студентів використовувати Moodle для створення власних електронних курсів, спрямованих на організацію самостійної роботи учнів.
Крім того, розробляємо ЕНК і за допомогою студентів під час вивчення курсу «ІКЗН математики», у ході обчислювального практикуму, під час виконання курсових, кваліфікаційних та магістерських робіт для школярів. У найбільшій готовності створені курси з геометрії для 7, 8, 9 класів.
Долучаючись до розробки нових курсів, студенти формують методичні компетентності до використання ІКТ у навчанні майбутніх учнів.
З інструментів найчастіше використовуємо лекції, завдання (надсилання відповіді файлом, відповідь у режимі online), тести, форуми, анкети, словники, wiki-сторінки для створення колективних документів. Розширюється арсенал засобів, форм і методів взаємодії учасників навчального процесу. Для розробки навчальних тестів студентами використовуємо як шаблон для створення тестів, щоб потім імпортувати питання у певні категорії питань, так і програмне забезпечення Hot Potatoes.
Студенти позитивно оцінюють використання ЕНК для організації самостійної роботи.
Доцільно запропонувати учням створити малюнок для писанки з використанням Gran-2D
Щоб переглянути файл, потрібно відкрити його за допомогою програми Gran-2D
Пропонуємо Вашій увазі два відеофрагменти, у яких аналізуються помилки у виконаних побудовах до задач на доведення. Малюнки виконувалися за допомогою динамічної геометрії Gran-2D. Потрібно пам'ятати, що динамічну геометрію доцільно використовувати з метою, щоб учні могли
Задача на доведення 1
Задача на доведення 2
Відеофрагмент про створення записів.
Навчання математики в основній школі передбачає передусім формування предметної математичної компетентності, сутнісний опис якої подано у розділі «Державні вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів» цієї програми.
Крім того, воно має зробити певний внесок у формування окремих ключових (більш загальних, що виходять за межі одного предмета) компетентностей, зокрема загальнонавчальної (уміння вчитися), комунікативної (здатності грамотно формулювати і висловлювати судження), загальнокультурної та інших.
Формування зазначених компетентностей підпорядковується реалізації загальних завдань шкільної математичної освіти, що здійснюється на всіх ступенях школи. До них належать:
- формування здатності логічно обґрунтовувати та доводити математичні твердження;
- виокремлювати головне, аналізувати, робити висновки,
- формування здатностіоцінювати правильність і раціональність розв’язування математичних задач, обґрунтовувати твердження, приймати рішення;
- забезпечення оволодіння учнями мовою геометрії, розвиток їх просторових уявлень і уяви, умінь виконувати геометричні побудови за допомогою геометричних інструментів (лінійки з поділками, транспортира, косинця, циркуля і лінійки);
- Властивості геометричних фігур спочатку обґрунтовуються дослідно-індуктивно, потім застосовуються в конкретних ситуаціях, що сприяє виробленню в учнів умінь доказово міркувати.
(З навчальної програми для учнів 5 — 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів)
Пропонуємо Вашій увазі два відеофрагменти, у яких аналізуються помилки у виконаних побудовах до задач на доведення. Малюнки виконувалися за допомогою динамічної геометрії Gran-2D. Потрібно пам'ятати, що динамічну геометрію доцільно використовувати з метою, щоб учні могли
- на основі результатів обчислювального експерименту висувати гіпотези, "формулювати" теореми. Тобто були спостережливими, навчалися підсумовувати і узагальнювати;
- спочатку властивості фігур обґрунтовувати дослідно-індуктивно;
- самостійно відкривати нові знання;
- ставати компетентнісними особистостями.
Задача на доведення 1
Задача на доведення 2
Відеофрагмент про створення записів.
Немає коментарів:
Дописати коментар