неділю, 30 грудня 2012 р.

Цілі, завдання та ресурси програми


Шановні вчителі та майбутні вчителі!

Мета вашого навчання на тренінгу.
Під час навчання ви будете співпрацювати з іншими вчителями й обговорювати ідеї використання ІКТ у навчальному процесі. Ви оберете навчальну тему, в якій можна ефективно застосувати метод проектів, виходячи з цілей предмету, якому ви навчаєте учнів у школі або якому ви будете навчати дітей у майбутньому.




На цьому тренінгу ви будете використовувати комп’ютерні програми та різноманітні Інтернет-ресурси, які допоможуть вам створити Портфоліо та нададуть методичну підтримку для підвищення якості результатів навчання учнів:
       вікі - для обговорення педагогічних проблем
      блоґи - для проведення рефлексії (написання особистих думок та вражень від процесу навчання на тренінгу) іноді одноосібно, іноді для групової рефлексії
          спільний Інтернет-ресурс - для обміну педагогічними ідеями
          мережеві ресурси закладок на гіперпосилання потрібних вам веб-сайтів
          Інтернет-ресурси для спільного редагування документів при роботі в парах та малих групах
          інші соціальні сервіси Веб 2.0 (за вибором).

Результат навчання.

На цьому тренінгу ви розробите комплект навчальних матеріалів для однієї з тем предмету, якому ви навчаєте в школі. Ви можете обрати тему з навчальної програми тривалістю від кількох годин до кількох місяців. Навчання учнів за цією темою сприятиме розвитку в них навичок 21 століття. Ви маєте розробити Портфоліо для навчальної теми, яка розкриває головні ключові поняття вашого предмету. Ви розроблятимете Портфоліо поступово протягом всіх одинадцяти модулів тренінгу.

 Приклади цілей, які можуть допомогти вам сформулювати власні:
          Я хочу навчитися оцінювати учнівські проекти.
  Я хочу допомогти учням навчитися самим оцінювати результати свого навчання і будувати власну траєкторію навчання не лише в цьому проекті.
          Я хочу створити та впровадити в своєму класі такі навчальні проекти, які дозволять краще залучити учнів до процесу навчання та поєднати навчальні цілі вчителя з відповідними цілями учнів.
Рекомендації для роботи в класі. Працюючи з учнями, попросіть записати їх власні навчальні цілі на початку створення навчального проекту та допоможіть їм під час навчання зосередити свою увагу на цілях, важливих для них особисто.



• Постановка власних цілей навчання допомагає цілеспрямовано навчатися на тренінгу і після нього

• Соціальні сервіси Інтернету (блоги) можуть допомогти вчителю організувати обговорення власної діяльності й спілкуватися з іншими учасниками навчального процесу

• У програмі Intel® «Навчання для майбутнього» допоміжні ресурси можуть сприяти самостійному навчанню на тренінгу та допомагати підвищувати свій професійний розвиток у майбутньому

• Рефлексія навчання допомагає аналізувати свої досягнення, обдумувати ідеї та сумніви й будувати власну освітню траєкторію



Фото з тренінгу на якому навчалися автори блогу















Немає коментарів:

Дописати коментар