середу, 2 січня 2013 р.

Блог рефлексії


Під час навчання ви будете співпрацювати з іншими вчителями й обговорювати ідеї використання ІКТ у навчальному процесі
На цьому тренінгу ви будете використовувати комп’ютерні програми та різноманітні Інтернет-ресурси, які допоможуть вам створити Портфоліо та нададуть методичну підтримку для підвищення якості результатів навчання учнів:
 вікі - для обговорення педагогічних проблем
    блоґи - для проведення рефлексії (написання особистих думок та вражень від процесу навчання на тренінгу) іноді одноосібно, іноді для групової рефлексії
          спільний Інтернет-ресурс - для обміну педагогічними ідеями.

Рефлексія — це обов’язковий елемент у навчанні, проте ним часто нехтують. Щоденна завантаженість учителя не залишає часу для додаткових серйозних роздумів про якість власної професійної діяльності. Безумовно, вчителі думають про те, що відбувалося у їхньому класі кожного навчального дня. Вони аналізують, які вправи та завдання видалися вдалими чи невдалими на уроці, оцінюють ефективність добору методів і засобів навчання. Разом з тим, учителі часто глибоко не аналізують переваги інноваційних педагогічних технологій. Скористайтеся цією можливістю та присвятіть деякий час вивченню свого педагогічного досвіду, проаналізуйте протиріччя, які виникають при навчанні у вашому класі.


Як відредагувати дату і час публікації

Модуль 1

Запитання Модуля 1
         Як під час навчання поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього?
         Як мої цілі навчання на тренінгу допоможуть мені вдосконалити власний педагогічний досвід?
         Як чіткі й конкретні власні цілі допоможуть мені цілеспрямовано навчатися на тренінгу?
         Як ресурси програми допоможуть мені підвищити професійний рівень?
1. Ключові ідеї Модуля 1

• Постановка власних цілей навчання допомагає цілеспрямовано навчатися на тренінгу і після нього

• Соціальні сервіси Інтернету (блоги) можуть допомогти вчителю організувати обговорення власної діяльності й спілкуватися з іншими учасниками навчального процесу

• У програмі Intel® «Навчання для майбутнього» допоміжні ресурси можуть сприяти самостійному навчанню на тренінгу та допомагати підвищувати свій професійний розвиток у майбутньому

• Рефлексія навчання допомагає аналізувати свої досягнення, обдумувати ідеї та сумніви й будувати власну освітню траєкторію

2. Зробіть перший запис у блозі під заголовком Модуль1. Рефлексія.

Почніть перше речення, наприклад, так:

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
3. Запишіть у блозі свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть у блозі про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів.

Модуль 2

Завдання модуля
У цьому модулі учасники:
          Обговорять шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття;
          Систематизують свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології;
          Розглянуть приклади Портфоліо;
          Переглянуть приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні;
          Розглянуть шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо;
          Створять закладки на Інтернет-ресурси щодо методу проектів;
          Створять публікацію для ознайомлення з навчальними проектами;
          Проведуть рефлексію задля узагальнення та підведення підсумків про роботу з матеріалами Модуля 2;

          Розпочнуть планування вивчення теми з предмету із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяють розвитку навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття.
Тематичні запитання модуля
         Як навчальні проекти можуть допомогти учням виконувати за­вдання навчальних програм і розвивати навички, необхідні у 21 столітті?
         Як я можу використовувати метод навчальних проектів для підви­щення ефективності навчального процесу?

1.      Зробіть перший запис у блозі під заголовком Модуль2. Рефлексія. Почніть перше речення, наприклад, так:
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
3.   Оцініть, наскільки матеріал, викладений у цьому модулі, може
допомогти
вам планувати та створювати проекти. Обміркуйте
запитання
:
         Як проекти можуть допомогти моїм учням задовольнити стан­дарти та розвинути навички 21 століття?
         Як я можу використовувати метод проектів для покращення на­вчального процесу?
4.   Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали у цьому модулі,
вплинуть на ваше викладання та навчання учнів. Перш, ніж
записати
свої ідеї в блозі, занотуйте висновки, ключові ідеї,
запитання та те, що вас турбує або цікавить:
5.      Відкрийте свій блоґ, користуючись його адресою, своїми логіном та паролем, що записані у документі Доступ до сайтів, збереженому в папці Navchalni_materialy вашого Портфоліо.
6.      Запишіть у блозі свої думки та враження від навчання за цим модулем, зробіть висновки, сформулюйте ключові ідеї, запитання та те, що вас турбує або цікавить.
© Корпорація Intel 2011.

 Модуль 3 Рефлексія   Дослідження у навчальних проектах

Тема: Формулювання навчальних цілей, що базуються на державних
освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів та навичках
21 століття. Основні запитання теми, що сприяють розвитку навчанню
учнів.
Зробіть запис у блозі під заголовком Модуль 3. Рефлексія.
Почніть перше речення, наприклад, так:
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати на­вчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
3.   Оцініть, наскільки матеріал, викладений в цьому модулі, може
допомогти
вам планувати та створювати проекти:

     Як дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням
навчатися
згідно вимог навчальних програм та розвинути
навички
21 століття?
Як я можу використовувати дослідницькі проекти для покращення навчального процесу?
4.  Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали у цьому модулі, вплинуть на ваше викладання та навчання учнів. Перш ніж записати свої ідеї в блозі, занотуйте висновки, ключові ідеї, запитання та те, що вас турбує або цікавить, нижче.

Модуль 4.     Формуюче оцінювання в проектому навчанні

Завдання Модуля 4
У цьому модулі учасники:
         Обговорять приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами;
         Обговорять у парах створені Основні запитання;
         Обговорять разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання
         Створять перший варіант плану оцінювання;
         Створять засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів;
         Удосконалять цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів;
         Створять презентацію основних ідей навчальної теми;
         Переглянуть План вивчення теми та внесуть до нього зміни;
         Осмислять те, чому вони навчилися в цьому модулі.
1.       Модуль 4. Рефлексія, запишіть у блозі або попередньо створіть у середовищі текстового редактора, скопіюйте та вставте допис, який починається словами:
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та об­думати оцінювання учнів в проекті, а саме…
4.       Напишіть про всі нові ідеї та думки, запишіть запитання, що виникли при вивченні матеріалів Модуля 4.

5.       Подумайте над тим, яким чином матеріал, викладений у цьому модулі, допомагає вам планувати та розробляти свій проект, яким чином Основні запитання можуть допомогти та сприяти навчанню учнів.


Немає коментарів:

Дописати коментар