пʼятницю, 8 січня 2016 р.

Вебінар "Учись учитися"

Досить цікаво про Self-management / Self -direction  і тренди сучасної освіти.

Має тісний звязок по суті з тренінгом Intel Навчання для для майбутнього.



Корисне посилання на матеріали Intel Навчання для майбутнього   англійською


Приклад форми  Self-management/Self-direction


Дати заголовок : Форма оцінювання відповідальності за власне навчання. Середні і старші
Опис : Форма оцінювання записана зрозумілою учням середніх і старших класів мовою використовується учнями для самооцінювання їх власної відповідальності за навчання
Ключові слова : Групи, обговорення
Інструкції : Використовуйте цю форму для самооцінювання вашої відповідальності за навчання
Категорії
Grade Level
Subject
Вид оцінювання : Self-management/Self-direction


4
3
2
1
Активне навчання
Я завжди займаю продуману активну позицію в моєму власному навчанні.
Я щоденно ставлю собі виклики щодо змін власного навчання, і тому я можу робити якнайбільше у групі.
Я постійно займаю активну позицію у моєму навчанні, щоб я міг зробити все можливе для прогресу групи.
Я іноді виконую активну роль в моєму власному навчанні, ділюся з усіма моїми ідеями та ставлю відповідні темі запитання.
Я рідко виконую активну роль в моєму власному навчанні. Часто я не беру участь в роботі групи і рідко ділюся своїми ідеями і ставлю запитання.
Позиція
Я постійно демонструю велике бажання вчитися і ділитися моїми ідеями з однокласниками.
Я звичайно демонструю велике бажання вчитися і ділитися моїми ідеями.

Я не демонструю бажання вчитися і зазвичай роблю мінімум без ентузіазму.
Участь
Я ініціюю дискусії, ставлю спонукаючі запитання і дію як лідер в групі. Я ставлю продумані запитання і висловлюю та відстоюю свою думку.
Я регулярно беру участь в дискусіях, і часто добровільно виконую те, що ініціював. Я ставлю запитання і висловлюю та відстоюю свою думку.
Іноді і виявляю бажання брати активну участь в груповій роботі, але частіше я виконую те, що мені сказали без ентузіазму і інтересу.
Я беру участь тільки тоді, коли мене заохочують чи примушують.
Здатність до ризику
Я готовий відстоювати і підтримувати мою думку, навіть якщо ця ідея може бути не популярною серед моїх однокласників.
Я іноді відстоюю і аргументую власну думку, навіть непопулярну серед моїх однокласників.
Я іноді роблю свій внесок в обговорення.
Я не хочу відстоювати свої погляди, якщо думаю, що інші можуть не погодитися.
Слухання
Я активно слухаю моїх однокласників, відмічаючи те, в чому ми згодні, а в чому - ні.
Я з повагою слухаю моїх однокласників.
Я рідко не слухаю моїх однокласників, іноді перебиваю їх.
Найчастіше я не слухаю, що говорять інші.
Підготовка
Я завжди дуже добре підготовлений, щоб зробити свій внесок в групову роботу, тому, як результат, моя частина завдання завжди зроблена вчасно і як слід.
Я виконую свої завдання і я готовий робити свій внесок до групової роботи.
Я іноді виконую повністю своє завдання і роблю внесок у спільну групову роботу.
Я не виконую моїх завдань, тому не готовий внести свій внесок у спільну роботу.
Залученість
Я завжди беру активну участь у групових завданнях і обговореннях.
Я зазвичай залучений до групових завдань та дискусій.
Я слухаю моїх однокласників і поважаю їхню думку майже завжди.
Я не дуже добре вислуховую і можу бути не толерантним до думок інших.
Старанність
Ретельність і якість моєї роботи відображає мою повагу до навчання.
Якість моєї роботи відображає мою повагу до навчання.
Я намагаюся якісно виконати завдання, але це у мене не завжди виходить.
Мене не турбує якість моєї роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар