Досить цікаво про Self-management / Self -direction і тренди сучасної освіти.
Має тісний звязок по суті з тренінгом Intel Навчання для для майбутнього.Корисне посилання на матеріали Intel Навчання для майбутнього англійською
Приклад форми Self-management/Self-direction
Дати заголовок : Форма оцінювання відповідальності за власне навчання. Середні і старші 
Опис : Форма оцінювання записана зрозумілою учням середніх і старших класів мовою використовується учнями для самооцінювання їх власної відповідальності за навчання 
Ключові слова : Групи, обговорення 
Інструкції : Використовуйте цю форму для самооцінювання вашої відповідальності за навчання 
Категорії 
Grade Level :  
Subject :  
Вид оцінювання : Self-management/Self-direction 
4 
 | 
3 
 | 
2 
 | 
1 
 | |
Активне навчання 
 | 
Я завжди займаю продуману активну позицію в моєму власному навчанні. 
Я щоденно ставлю собі виклики щодо змін власного навчання, і тому я можу робити якнайбільше у групі.  | 
Я постійно займаю активну позицію у моєму навчанні, щоб я міг зробити все можливе для прогресу групи.  
 | 
Я іноді виконую активну роль в моєму власному навчанні, ділюся з усіма моїми ідеями та ставлю відповідні темі запитання.  
 | 
Я рідко виконую активну роль в моєму власному навчанні. Часто я не беру участь в роботі групи і рідко ділюся своїми ідеями і ставлю запитання.  
 | 
Позиція 
 | 
Я постійно демонструю велике бажання вчитися і ділитися моїми ідеями з однокласниками. 
 | 
Я звичайно демонструю велике бажання вчитися і ділитися моїми ідеями. 
 | 
Я не демонструю бажання вчитися і зазвичай роблю мінімум без ентузіазму. 
 | |
Участь 
 | 
Я ініціюю дискусії, ставлю спонукаючі запитання і дію як лідер в групі. Я ставлю продумані запитання і висловлюю та відстоюю свою думку. 
 | 
Я регулярно беру участь в дискусіях, і часто добровільно виконую те, що ініціював. Я ставлю запитання і висловлюю та відстоюю свою думку. 
 | 
Іноді і виявляю бажання брати активну участь в груповій роботі, але частіше я виконую те, що мені сказали без ентузіазму і інтересу.  
 | 
Я беру участь тільки тоді, коли мене заохочують чи примушують. 
 | 
Здатність до ризику 
 | 
Я готовий відстоювати і підтримувати мою думку, навіть якщо ця ідея може бути не популярною серед моїх однокласників. 
 | 
Я іноді відстоюю і аргументую власну думку, навіть непопулярну серед моїх однокласників. 
 | 
Я іноді роблю свій внесок в обговорення. 
 | 
Я не хочу відстоювати свої погляди, якщо думаю, що інші можуть не погодитися. 
 | 
Слухання 
 | 
Я активно слухаю моїх однокласників, відмічаючи те, в чому ми згодні, а в чому - ні. 
 | 
Я з повагою слухаю моїх однокласників.  
 | 
Я рідко не слухаю моїх однокласників, іноді перебиваю їх. 
 | 
Найчастіше я не слухаю, що говорять інші. 
 | 
Підготовка 
 | 
Я завжди дуже добре підготовлений, щоб зробити свій внесок в групову роботу, тому, як результат, моя частина завдання завжди зроблена вчасно і як слід. 
 | 
Я виконую свої завдання і я готовий робити свій внесок до групової роботи. 
 | 
Я іноді виконую повністю своє завдання і роблю внесок у спільну групову роботу. 
 | 
Я не виконую моїх завдань, тому не готовий внести свій внесок у спільну роботу. 
 | 
Залученість 
 | 
Я завжди беру активну участь у групових завданнях і обговореннях. 
 | 
Я зазвичай залучений до групових завдань та дискусій. 
 | 
Я слухаю моїх однокласників і поважаю їхню думку майже завжди. 
 | 
Я не дуже добре вислуховую і можу бути не толерантним до думок інших. 
 | 
Старанність 
 | 
Ретельність і якість моєї роботи відображає мою повагу до навчання. 
 | 
Якість моєї роботи відображає мою повагу до навчання. 
 | 
Я намагаюся якісно виконати завдання, але це у мене не завжди виходить. 
 | 
Мене не турбує якість моєї роботи. 
 | 
Немає коментарів:
Дописати коментар