понеділок, 24 березня 2014 р.

Які матеріали створюють?

Приклади моїх портфоліо

"Рівняння регресії"

Контрольний список документів для створення (10 версія)

Модуль 1.

  1. Сторінка користувача (http://wiki.iteach.com.ua/)
  2. Блог (щоденник: Рефлексія) https://www.blogger.com/
  3. Створення папок портфоліо (краще зразу створювати на Google-диску).  Доцільно папці надати сумісний доступ "доступно кожному у мережі для перегляду (коментування)"

Модуль 2.

  1. Створити буклет про метод проектів. Пропоную переглянути створений мною буклет

Модуль 3.


  1. Створити у плані вивчення теми основні питання, сформулювати навчальні ціліщо базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів; завдання для дослідження.  Скопіюйте та вставте у свій План вивчення теми якомога більше вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм, які стосуються вашої темиВідкрийте список навичок 21 століття з папки Мислення 
  2. Складіть опитувальник, який могли б скласти учні, які проводять дослідження в своєму проекті і досліджують суспільну думку щодо теми проекту. Опитувальник має складатися з принаймні трьох запитань різних типів: відкритого запитання, що передбачає розгорнуту відповідь; • запитання, що передбачає вибір однієї відповіді з декількох за­пропонованих (після запитання наведіть всі можливі відповіді і позначте правильну); • запитання, що передбачає вибір декількох відповідей з переліку запропонованих (після запитання наведіть всі можливі відповіді і позначте всі правильні).
  3. Створіть графік, діаграму за даними таблиці. Використайте дані з таблиці для створення різних графіків та діаграм. Електронні таблиці потужний інструмент, який може допомогти учням збирати та аналізувати дані, вирішувати проблеми реального життя, прогнозувати зміни, оцінювати результати опитувань, перегля­дати дані в різних форматах, відслідковувати та графічно зображати тенденції, впорядковувати та класифікувати об’єкти, організовувати дані тощо. Молодші учні можуть використовувати шаблони таблиць, які створили вчителі, для збирання та внесення початкових даних дослі­джень й аналізу отриманих данихПісля завершення роботи збережіть результати опитування в папці
    Navchalni_materialy свого Портфоліо.

Модуль 4.

  1. Учасники тренінгу створюють, обговорюють, записуюють у плані вивчення теми основні питання, основні цілі тренінгу,    Шаблон для плану теми.    План моєї теми
  2. Учасники створюють перший варіант орієнтовного плану формуючого оцінювання.
  3. Створюють текстову таблицю оцнювання навчальних потреб учнів (таблиця З Х Д знаю, хочу дізнатися, дізнався).  Приклад 1     Приклад 2   Моя таблиця
  4.  Створіть документ для оцінювання навчальних потреб учнів з вико­ристанням організаційних діаграм (Див. Текстовий редактор, група 9).  Приклади діаграм         Моя діаграма
  5. Створюють учительську презентацію основних ідей (Опис життєвої ситуації, що є ключовою в проекті, яка заціка­вить учнів; Ключове та Тематичні запитання, які спрямовуватимуть ді­яльність учнів при розробці і створенні ними проектів; • Створений інструмент для вхідного оцінювання попередніх знань, уявлень та умінь учнів, який допоможе виявити про­галини в їх розумінні, знаннях основних понять теми та брак необхідних навичок.).     Моя презентація

Модуль 5.

  1. Створюють спільний документ "Запитання для проведення мозкового штурму". Спільний документ - ключові, тематичні, змістові питання    Шаблон із запитаннями.    Шаблон з питаннями (математика) 
  2. Спільний документ вікі-сторінка  Педрада. Як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій

Модуль 6.

Модуль 7.

Модуль 8.

Модуль 9.

Модуль 10.

Модуль 11.

Немає коментарів:

Дописати коментар