Приклади моїх портфоліо
"Рівняння регресії"
Контрольний список документів для створення (10 версія)
Модуль 1.
- Сторінка користувача (http://wiki.iteach.com.ua/)
- Блог (щоденник: Рефлексія) https://www.blogger.com/
- Створення папок портфоліо (краще зразу створювати на Google-диску). Доцільно папці надати сумісний доступ "доступно кожному у мережі для перегляду (коментування)"
Модуль 2.
- Створити буклет про метод проектів. Пропоную переглянути створений мною буклет
Модуль 3.
- Створити у плані вивчення теми основні питання, сформулювати навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів; завдання для дослідження. Скопіюйте та вставте у свій План вивчення теми якомога більше вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм, які стосуються вашої теми. Відкрийте список навичок 21 століття з папки Мислення
- Складіть опитувальник, який могли б скласти учні, які проводять дослідження в своєму проекті і досліджують суспільну думку щодо теми проекту. Опитувальник має складатися з принаймні трьох запитань різних типів: відкритого запитання, що передбачає розгорнуту відповідь; • запитання, що передбачає вибір однієї відповіді з декількох запропонованих (після запитання наведіть всі можливі відповіді і позначте правильну); • запитання, що передбачає вибір декількох відповідей з переліку запропонованих (після запитання наведіть всі можливі відповіді і позначте всі правильні).
- Створіть графік, діаграму за даними таблиці. Використайте дані з таблиці для створення різних графіків та діаграм. Електронні таблиці – потужний інструмент, який може допомогти учням збирати та аналізувати дані, вирішувати проблеми реального життя, прогнозувати зміни, оцінювати результати опитувань, переглядати дані в різних форматах, відслідковувати та графічно зображати тенденції, впорядковувати та класифікувати об’єкти, організовувати дані тощо. Молодші учні можуть використовувати шаблони таблиць, які створили вчителі, для збирання та внесення початкових даних досліджень й аналізу отриманих даних. Після завершення роботи збережіть результати опитування в папціNavchalni_materialy свого Портфоліо.
Модуль 4.
- Учасники тренінгу створюють, обговорюють, записуюють у плані вивчення теми основні питання, основні цілі тренінгу, Шаблон для плану теми. План моєї теми
- Учасники створюють перший варіант орієнтовного плану формуючого оцінювання.
- Створюють текстову таблицю оцнювання навчальних потреб учнів (таблиця З Х Д знаю, хочу дізнатися, дізнався). Приклад 1 Приклад 2 Моя таблиця
- Створіть документ для оцінювання навчальних потреб учнів з використанням організаційних діаграм (Див. Текстовий редактор, група 9). Приклади діаграм Моя діаграма
- Створюють учительську презентацію основних ідей (Опис життєвої ситуації, що є ключовою в проекті, яка зацікавить учнів; Ключове та Тематичні запитання, які спрямовуватимуть діяльність учнів при розробці і створенні ними проектів; • Створений інструмент для вхідного оцінювання попередніх знань, уявлень та умінь учнів, який допоможе виявити прогалини в їх розумінні, знаннях основних понять теми та брак необхідних навичок.). Моя презентація
Модуль 5.
- Створюють спільний документ "Запитання для проведення мозкового штурму". Спільний документ - ключові, тематичні, змістові питання Шаблон із запитаннями. Шаблон з питаннями (математика)
- Спільний документ вікі-сторінка Педрада. Як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій
Модуль 7.
Модуль 8.
Модуль 9.
Модуль 10.
Модуль 11.
Немає коментарів:
Дописати коментар