http://yakistosviti.com.ua/uk/web-stem-shkola-2018
Урізноманітнення форм навчання математики в контексті STEM-освіти. Дарина Васильєва, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу математичної та інформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України, учитель математики ліцею «Престиж» м. Києва, про те, як підвищити інтерес учня до навчання, які форми навчання доцільно використовувати у контексті STEM-освіти,як розвивати дослідницькі навички на уроках математики та про приклади навчання математики учнів різних класів.
http://yakistosviti.com.ua/uk/22-sichnia
STEАM-проекти в шкільній освіті. Людмила Рождественська , заступник директора Tallinna Kesklinna Vene Gümnaasium (Талліннська центральна російська гімназія), освітній технолог, тренер проектів DigiTiiger та Google, про те, чого вчити і вчитися у STEM-проекті, як технології STEM впливають на розвиток інших предметів, про математику від паперу до комп'ютера та про інструменти STEM-проектів.
Феномен покоління Z - революція в системі освіти. Наталя Маслова, кандидат економічних наук, керівник Центру розвитку навичок «Покоління Z», доцент Київського торговельно-економічного університету, про ціннісне сприйняття світу "інформаційним поколінням", навички людини ХХІ століття та тенденції SТЕМ-освіти, без яких неможливо якісно навчати покоління Z.
Немає коментарів:
Дописати коментар